Sneek Almastraat 14

Omschrijving

huurprijs

€ 185,00 p.m

Kenmerken

Overdracht
Statusbeschikbaar
Prijs€ 185,00 p.m
Bouw
Bouwvormbestaande bouw
Hoofdfunctiekantoorruimte
Energie
EnergielabelB
KANTOORRUIMTE
Oppervlakte486 m²
Units Vanaf15
Aantal Verdiepingen2
alle kenmerken minder tonen

Interesse?

Plan bezichtiging
DIVERSE KANTOORUNITS TE HUUR!

Op zoek naar een representatieve kantoorruimte op een centrale en goed bereikbare locatie in Sneek?

Aan de Almastraat 14 bieden wij diverse moderne kantoorunits te huur aan.

Gelegen nabij het bruisende centrum van Sneek, én op loopafstand van het hoofdstation.

De omgeving kenmerkt zich door een mix van kantoor- en bedrijfsverzamelgebouwen, onderwijsinstellingen, woonwijk en een sporthal: een levendige en strategische locatie met uitstekende bereikbaarheid.


Beschikbaarheid
- Kantoor 2 | € 184,80 per maand | 15.4 m2 (per 1 november 2025)
- Kantoor 4 | € 303,60 per maand | 25.3 m2
- Kantoor 5 | € 321,60 per maand | 26.8 m2 (per 1 november 2025)
- Kantoor 12| € 468,60 per maand | 42.6 m2

De genoemde huurprijzen zijn inclusief:
- Huur;
- Gebruik gemeenschappelijke ruimten;
- Wifi internet.
De prijzen zijn exclusief BTW.

De genoemde huurprijzen zijn exclusief.
- 5% BTW compensatie, indien relevant.
- Voorschot energie & servicekosten € 45,00 per m² per jaar.

Voorzieningen o.a.
- Gemeenschappelijke spreekkamers (2) van 10 m²;
- Gemeenschappelijke wachtkamer;
- Gemeenschappelijke receptiebalie (op aanvraag);
- Pantry;
- Koeling met airco en verwarming met CV Ketel;
- Mechanische ventilatie;
- Alarminstallatie;
- Gratis parkeren op eigen afsluitbaar parkeerterrein;
- Achter ingang;
- Buiten fietsenstalling;
- Moderne toiletten op begane grond en eerste verdieping;
- Onderhoud van tuin, toiletten, etc. inbegrepen en geregeld in voorschot service- en energiekosten;
- Glasvezel internet en WiFi, door ons veilig aangesloten in uw kantoor;
- Er is geen lift aanwezig;
- Zonwering binnen (handmatig) én buiten (elektrisch);
- 24/7 toegang tot het gebouw;
- Postvakje;
- Schoonmaak eigen kantoorruimte op aanvraag.

Onder servicekosten vallen de volgende leveringen en diensten:
- Gasverbruik incl. vastrecht
- Elektriciteitsverbruik incl. vastrecht
- Waterverbruik inclusief vastrecht
- Onderhoud en periodieke controle van:
- verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallaties
- hydrofoorinstallaties
- glazenwasinstallaties
- zonwerings- en raambedieningsinstallaties
- binnen- en buitenverlichting
- brandmelder- gebouwbewakings- gebouwbeheer-
- storingsmelder- en noodstroominstallatie(s)
- sprinklerinstallaties
- toegangsdeuren
- buitenterrein en parkeerterrein
- sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep etc.
- Schoonmaakkosten gemeenschappelijke ruimten, toiletgroepen, liften, binnen- en buitenbeglazing etc.
- Verzorging en afvoer huisvuil inclusief containerhuur
- Administratiekosten ad 5% over de hiervoor genoemde leveringen en diensten

Parkeren
Er is een gratis parkeermogelijkheid met een afsluitbaar parkeerterrein.

Huidige huurders
Enkele van de huidige huurders zijn: Personeelsned, Advocatenkantoor De Boer, Stichting Leergeld, Psychologenpraktijk Noordergloed.

Informeer naar de actuele beschikbaarheid van de kantoorunits. Een combinatie van meerdere units om een grotere of verschillende kleinere kantoorunits te creëren is bespreekbaar.

De beschikbaarheid van units kan variëren. De weergegeven beschikbaarheid is een momentopname. Bij interesse verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen en te informeren naar de beschikbaarheid van units op dat moment.


HUURVOORWAARDEN

Huurtermijn
Tenminste 6 maanden (afwijkende perioden in overleg).

Opzegtermijn
3 Maanden.

Betaling
Maandelijks, bij vooruitbetaling.

Indexering
Jaarlijks, op basis van cijfers van het CBS.

Huurovereenkomst
ROZ Model met aanvullende bepalingen en de bijbehorende algemene voorwaarden.

Bankgarantie/waarborgsom
Waarborgsom of bankgarantie ter grootte van tenminste 1 maand huur, vermeerderd met servicekosten en BTW.

Opleveringsniveau
Kantoren worden in huidige staat opgeleverd.


Meer informatie over dit object?
Voor meer informatie en/of het maken van een afspraak kunt u contact opnemen Tjibbe-Jan Boringa, Jeroen van Reenen, Levi Huijser of Inge Woudstra, telefoon 0513 - 644 355 of 058-20 40 000 of stuur een e-mail naar info @ rbmt. nl.


DISCLAIMER
Deze informatie (inclusief bijlagen) van "RBMT Bedrijfsmakelaars & Taxateurs B.V." is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de verstrekte informatie kan "RBMT Bedrijfsmakelaars & Taxateurs B.V." geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van deze informatie (inclusief bijlagen) rechten worden ontleend. Deze informatie is geheel vrijblijvend en niet meer dan een uitnodiging tot het doen van een voorstel.

Makelaardij Friesland

Plan bezichtiging
voor: Almastraat 14

*
*
*

Lees onze voorwaarden: Cookies, Disclaimer en Privacy